Jag var duktig idag

Jag var duktig idag på jobbet, det sade min chef
För jag hjälpte honom asmycket så är lite slut nu efter en låång dag
Har somsagt fastat idag också
En klunk youghurt och en Vitamin Well grönt äpple är vad jag fått i mig.
Eller håller på Med Vitamin Well'en nu :P Den är mums!
Efter jobbet skulle jag leta efter en Bustier, för ville ha kjol med bustier om jag ska ut imorgon, men nej jag hittade ingenstans :(
Träffade på två gamla kompisar när jag gick där och kollade, dom hade blivit tjocka, och jag minns att jag verkligen skulle dödat för att få den enas kropp förut, den var To Die For!
But not animore, varför förstörde hon den ? :/ jag var mycket smalare.
Inte för att jag är smal ännu men.
Nu ska jag läsa alla bloggar som jag längtat som en tok efter hela dagen.
Love you

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Är den med äpple god? Jag har bara smakat den med grapefrukt :P vågar inte köpa en sort jag kanske inte gillar för det är bortslängda pengar xD

2010-07-08 @ 19:25:26
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback