Jag fylls av hat

Det lixom kryper i hela kroppen
Jag ryser och jag vill bara skrika.
Mamma och pappa ligger med varsin chipspåse
Och jag hatar ljudet av när chipsen krossas mellan tänderna
Jag verkligen hatar det
Det är ett äckligt ljud
Så jävla irriterande
Jag blir inte sugen på att äta chips när dom gör det, det är inte det.
Jag blir fylld av hat, jag hatar ljudet
Plus att efter middagen åt dom glass båda två
Och nu ligger dom med en varsin chipspåse och frågar om varför inte jag ska ha

Nej jag ska inte ha några jävla chips.
Och sådär låter inte jag när jag äter chips.
Är det någon mer än jag som känner såhär när folk tuggar "fel" på chips?
Asså det kryper verkligen i hela kroppen och jag blir helt varm och jaa, pissed off.
Skönt att ha några som vill lyssna på mitt problem :P

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Haha, jag kände likadant när min mamma åt när jag bodde där :P hon liksom "smäller" ihop käkarna så hårt att det låter som när en häst idisslar ungefär, vad hon än äter. Jag vill bara slita ut det hon tuggar på.

2010-07-20 @ 22:44:46
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: MissDuck

Chips tycker jag inte är värst, utan smaskande som hörs på 5 meters avstånd... -,-

2010-07-20 @ 23:00:37
URL: http://missduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback