Jag fick inte åka till den stora Ica butiken

Fick åka till en som ligger betydligt närmare
Jag bad till gud påväg dit att dom hade mitt favvogodis (ja jag kunde inte stå emot suget, jag började gråta osv så..)
Men nej hade dom mina älsklingar Cokostång?, Nej såklart inte.
Jag började gråta typ inne i affären, det var väldigt pinsamt men jag hade verkligen sett fram emot dem när jag väl skulle få äta det jävla godiset hade jag bestämt. Jag har typ fått cravings för cokos på senaste tiden.
Jag gillar inte många sorters godis så då måste just denna finnas för att jag ska kunna köpa och vara nöjd
Gillar väll en sisådär max. 7 st olika sorter av allt lösgodis som finns och då blir det svårt.
Aja, där stod jag och bölade, Godissuget var så jävla starkt så jag plockade på mig tre st sorters lösgodis plus en geisha kaka och 12 bitar Bounty, asså sånadär små man kan köpa med lösgodiset.
Men jag var inte nöjd här, nej jag köpte även en 300 grams vikningschips och dipp som jag hade tänkt sätta i mig

Alltså detta var vad jag köpte:
210 gram lösgodis, tre olika sorter bara .__.
  
12 bitar bounty, ca: 120 gram

1 geischa den nya dreamy caramel 100 gram

1 300 grams vikningchips
1 gräddfil
och en dipp

Och nu sitter jag redan och har jätteångest inför att jag ska äta detta, (ska spara tills ikväll)
Sitter och planerar att jag ska spy och fixa, jag kommer aldrig orka ens hälften av godiset och inte ens hälften av chipsen, och även om det tar mig två timmar och inte kan räknas som hets då kanske, så kommer jag få i mig allt detta, varenda smula.
Men sen kommer jag ligga där och vrida mig i magsmärtor med feta ångesten.
Är det värt det?
Nej
Kommer jag att äta allt detta?
Förmodligen.
Kommer jag spy?
Nej för jag är tamefan sämst
Jag klarar inte att spy, hur långt ner jag än trycker fingrarna.
Jag är en sjuk människa
Tänk att jag planerat i flera dagar inför att jag ska "unna" mig detta till helgen.
Och nu sitter jag här och söker frenetiskt på google, så nu räknar jag ut hur mycket kalorier hela kalaset kommer gå på :/
 
210 gram lösgodis, det stod att det kan innehålla mellan 3 och 400 kalorier per 100 gram, jag räknar med 400.
Så bara här är vi uppe i
800
Bounty ca 100 gram säger vi, (pappa kommer nog sno åt sig ett par bitar) 480 kalorier
100 gram Geisha 550 kalorier
300 gram vikningschips
1600
Gräddfil
420
Dipppåse
70

Alltså är summan 800+480+550+1600+420+70=
3920 kalorier

Fyfan vad skrämmande :O :'(
Tror tyvärr inte det kommer stoppa mig :(
Faaan!
Kan någon säga hur äcklig jag är så att jag inte trycker i mig detta?
Dessutom väger jag just nu 900 gram mer än morgonvikten igår, det är fan inte okej
Hur mycket kommer jag då väga imorgon?
Skjut mig någon.

Förlåt för världens tråkigaste inlägg men jag ville vara ärlig och berätta
Och skämmas
Och kanske få någon kommentar om hur fet och värdelös jag är
Så kanske jag slipper äta detta ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät inte! det är inte värt alla dom där kalorierna!

2010-07-18 @ 15:14:18
URL: http://mybulimia.blogg.se/
Postat av: jag.

ät det inte!! du kommer bli FET, du kommer bli det du kämpat för att inte bli! fet fet fet! gör det inte!

2010-07-18 @ 15:28:20
Postat av: Anonym

drick vatten! massa, ut och gå, gör vad som helst för att inte äta. eller släng skiten, bara släng det. eller häll vatten på det. fatta ångesten du kommer ha imorrn, det är inte värt det. och om du nu ska äta så ät nyttigt iaf. släng skitmaten och ät sallad, eller grovt bröd! kämpa :( !

2010-07-18 @ 15:38:21
URL: http://mybulimia.blogg.se/
Postat av: Nicole

Nej!! Don't do it. 4000 kalorier, du hör själv? Föreställ dig att för varje tugga du tar, sätts det fyra gånger så mycket fett på din kropp. Och fyfan, det vill du väl inte? I så fall är det bättre att ta en sallad - nyttigt och någorlunda fräscht.

2010-07-18 @ 15:52:28
URL: http://skinnynicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback