Igår

Jag åt mycket igår
ville visa att jag klarade de
Det gjorde jag inte
Ångesten river i mig nu
Vad ska jag göra?
1 kg upp,
Jag åt yoghurt, musli, russin, honungsmelon, ägg, kaviar, brieost, räksallad. Och håll i er nu.
Jag köpte godis som jag fick i mig allting av.
400 gram var det närmare sagt.
Blev det bättre?
Nej snarare tvärt om,
Och jag har ögon på mig helatiden nu
Jag blir tvingad till att äta, som att det är det lättaste i världen, som att "det är väll bara tugga och svälja"
Ja jo precis, plus dendär feta ångesten sen.

Mamma har iaf lovat att jag får äta linssoppa om jag inte känner för nånting annat,
Vilket jag inte kommer göra nu på flera dagar tack vare igår,
Tack vare att jag skulle visa mig friskare än jag är
Bra jobb (Y)
Nu mår jag illa
Ska åka till jobbet
Jag hatar det jävla jobbet.
<3

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Usch, jag hatar folk som resonerar sådär. "Det är väl bara att äta, du har väl tänder", som om problemet låg i att man fysiskt inte kan svälja maten. Det är ju känslorna som kommer av att äta som är problemet.

2010-07-12 @ 14:49:33
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback