Hets på g?

Jag vill hetsa :O!
Jag har planerat för det hela dagen, vad jag vill äta, allt jag vill äta
Men jag ska fan inte göra det!
Jag drack en halv naturdiet till frukost bara för att jag skulle köra iväg min syster till bussen och jag ville inte vara helt skakis och så när jag skulle köra bil så.
Sen har jag varit på hetshumör helatiden efter det.
Jag hatar det
Vill verkligen inte stoppa i mig någonting nu för då kommer det vara över, jag kommer vräka i mig och det får inte hända :(
Hjälp mig snälla
Var på affärn idag också och kollade i godis och chipshyllan men jag struntade i att köpa någonting, men jag vet ju att syster har sina ostbågar här hemma, vi har nötter och vi har glass och chokladbollar, som förövrigt är cp gott tycket jag, alltså såna där delicato bollar man köper.
Men jag ska inte trycka i mig någonting, köpte tuggumin och halstabletter för att slippa trycka i mig annat, men dom ska jag bara ta i nödfall.
Köpte även en såndär måltidsbar med smak av caramel som jag tänkte testa någon gång i livet, men fan den innehåller ju 200 kalorier bara den:O
Då kan man ju lika bra äta riktigt godis om det är så :P
Nej nu ska jag vara lite social med min vän som kom hit för att få mig på andra tankar.
Han är bra och han kommer förhoppningsvis hindra mig från att hetsa ikväll :)
<3

Kommentarer
Postat av: fruit

du klarar kvällen. Jag vet att du gör det! :)

och btw. de där jävla delicato alltså... så fruktansvärt ondskefullt goda!



stay strong<3

2010-07-01 @ 17:13:28
URL: http://onlyfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback