Hej mitt mellannamn är Fail med stort F

Morgonens bittra sanning
Vikt: 50,6
Men vad hade jag väntat mig efter typ 300 gram godis och 150 gram chips?
Japp jag klarade inte av hela chipspåsen som väntat
Fick i mig halva sen vände det sig i magen
Men det var väll bra på ett sätt
Det dåliga med det bara är att nu ligger det en halv chipspåse här hemma som jag absolut inte ska äta av
Där har vi det svåra:P
Men iaf, jag gav bort geischan och dippen var äcklig så blev av med lite över tusen kalorier där
Plus halva chipspåsen, 700 kalorier där.
Så det blev 800+ typ 400+ typ 800 så 2000 typ istället fär 4000 typ.
Men det är ändå för mycket det vet jag.
Men jag orkade inte bry mig, jag får skylla på att jag behövde trösta mig, men vad är det att trösta sig med?
Nu har jag ju gått upp i vikt igen?
Men bryr jag mig om det?
Njaa
Inte så mycket kanske
För jag har ett mål
Med denna vecka
På fredag ska vågen stå på något med 48

Det lovar jag er
Då kan jag fortfarande gå upp ett kilo under helgen för att väga något med 49 på Måndagen.
För jag är inne i en failperiod just nu
Och detta är det bästa jag kan göra av situationen.
Men nu är det måndag och jag är iaf taggad på att inte äta igen

Men det måste jag eftersom att mamma och pappa har STENkoll på mig
Sitter och äter 1/2 dl lågkalorikräm, 12,5 kalorier på en halv dl
Gött.
Det blir samma till middag, hoppas dom inte bråkar med mig bara :/
Då borde jag vara på 50 igen imorgon.
Värt inlägg somvanligt.
Men jag vet inte vad jag ska skriva.

Pratade med min allra bästa vän igår
Hon sade en del saker som fick mig att verkligen tänka efter.
Och jag vill verkligen bli frisk för hennes skull.
Jag ska verkligen försöka, jag lovar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback