Hann inte blogga innan jag drog ut

Sorry men fick bråttom ut igår
Min vän väntade på mig så drog direkt efter middagen
Middagen blev lyckad, jag åt två champinjoner, lite broccoli, en halv liten lök och en halv kycklingfilé med lite sweetchilisås och cremefraishe till
Pappa tyckte det var alldeles för lite och försökte tvinga i mig mer
Han sade att jag inte fick dricka annars men jag sade att jag var mätt och så slapp jag tillslut

Efter middagen så åkte jag till affären, skulle ju dricka sprit med ananasjuice hade jag tänkt, men sen vågade jag inte det för att det var 50 kcal per dl i juicen :/ så köpte light apelsinläsk istället med 1 kcal/dl
Jag är egentligen emot light och så men det känndes bättre för stunden
Så jag drack kanske 8 dl lightläsk=8 kcal
Lite chokladlikör, ca: 1 dl= 200? :/
1 dl sprit= 200? nån som vet?
Och på krogen blev det två drinkar som jag inte har en jävla aning om vad det var i :/ förutom att det var mjölk i den ena :/
Försökte att inte få ångest och det gick ganska bra, blev full och spydde istället.

Jaa jag vet jag tål ingenting:P

Så dagens in igår blev cp mycket och jag har ångest som en gris nu
Frukost: 200 kcal
Lunch: 50 kcal
Middag: kanske 200?
Sprit innan krogen: 400
Plus läsk: 8
Plus två drinkar med kanske 300 kcal styck? kan det stämma?

200+50+200+400+8+600= 1458 kalorier :(
Usch så mycket har jag inte fått i mig på huuur länge som helst, men sen spydde jag nog defenitivt upp all mat också så det var ju bra iaf.
Jag stoppade inte fingrarna i halsen eller så, det kom upp självmant om man säger så :P
haha
Nu ska jag försöka få upp min vän för jag vill gå och shoppa!
Hoppas alla får en fin dag :)
<3

Kommentarer
Postat av: MissDuck

Lät som en riktigt god middag! :)

2010-07-10 @ 13:16:39
URL: http://missduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback