Godmorgon!

Nu är jag uppe och redo att åka till jobbet.
Kul....
Äh jag jobbar ändå med bästa kocken och vi brukar ha kul ihop :)
Förutom att han alltid vill tvinga i mig glass :/
Men han får väll köpa en Vitamil Well till mig om han så gärna vill XD
Är inte taggad på jobb, men inte otaggad heller, skönt att ha något att göra så att man inte bara är hemma och äter :P
Igår var jag nära att börja hetsa, ta fram glass och nötter och chokladbollar och you name it, men istället lade jag mig och kollade på en film och gjorde allt för att somna :)
Och det gick :) men nu har jag sovit ganska länge idag så det lär väll gå sämre ikväll :/
Eller så får jag jobba rumpan av mig på jobbet så att jag är helt slut sen:P
Nu måste jag åka,
Tog en proviva mangoshot denna morgon med, börjar bli lite skakis asså, men inte så konstigt på dag 6 :P
Ha det bra idag tjejer!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback