Godmorgon solstrålar

Hej och godmorgon :) hoppas alla mår bra
Det gör inte jag, jag mår så jävla illa, brukar göra de när jag ätit för mycket av vad min mage klarar av dagen innan
Och det vill inte komma ut än (väntar förtfarande på att laxen ska verka) haha
Vägde mig nyss också
Vägde 600 gram mer än igår morse, det är inte okej :/
Och ändå funderar jag fortfarande på att åka och köpa godis idag :O
Fy vad äcklig jag är
Jag brukar tillåta mig själv att äta godis typ varannan helg, och nu åt jag det förra helgen så då kan jag ej göra det denna helg, men är så fruktansvärt cp sugen och nästa helg kommer jag vara borta så då blir de inget godis
Men det är väll bara bra
Ska iofs väga mig snart på dedär mötet jag ska på, och mamma vill inte se att jag väger under 50
Vilket jag kommer göra då
Men jag vill ju det så
Idag ska jag inte göra mycket annars, ska väll sitta och fundera på om jag ska få godis idag eller ej
Är så sugen
Och chips är jag också sugen på
Och nötter :O
Nej nu får jag sluta
Nu ska jag läsa era bloggar istället och få lite motivation :)

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback