Godmorgon!

Jag är uppe och redo for work haha
Jag vill inte :/
Men det är bara bita i det sura äpplet och dra till jobbet, jag tackade ju ja så.
Iaf, sitter och har nyss ätit lite frukost, vad gott det var med något i magen.
1 dl hallon youghurt med granolamusli och lite russin blev det, jag är mätt nu.
Morgonvikten idag var super!
52 kilo
, jag är supernöjd, dedär dumma extrakilona jag fick på mig utomlands är snart borta och lite till :)
Denna vecka vill jag gå ner 2 kilo sen nästa 2 kilo till sen är jag i mål :)
Fyra ynka kilo kvar, men det är väll dem som kommer vara svårast :P Men jag ska kämpa :)
Nu ska jag väll åka.
Uppdaterar när jag kommer hem
Mamma och pappa kommer hem idag med<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback