Frukost till middag

Åt nyss yoghurt med musli till middag.
Nu sitter jag och äter ett par godisbitar
Så går det när man ser på sina knän och tänker att fan såhär vill jag inte se ut,
Dom är beniga och fulla med blåmärken
En stund där kände jag mig nästan smal
Och då började jag äta på en godis
Och nu känner jag mig inte smal längre
Men jag tänker äta godiset
För nu är det ingen återvändo
Jag tänker fan äta godiset
Vill må bra
Om så bara för en liten stund

Dessutom har jag tränat som ett as idag
Och så kommer det bli imorgon också
Då det dessutom bara blir kräm att äta
Förlåt att jag svek er
Men jag orkar bara inte mer.
Love you girls
Ni ger mig hopp
Men idag fanns det inget hopp för mig
Dethär är den sämsta dagen på hela året helt klart.
Och jag kommer gå upp i vikt ikväll
Men det kommer jag jobba bort innan Onsdag
Så det är lungt
Intalar jag mig själv
Gud vad jag ljuger

UPDATE:
Nu har jag gett bort geishan till pappa.
Minus 550 kalorier där iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback