Fredag, äntligen eller?

Hej på er alla underbara fina!
Här sitter jag och känner mig fetare än fetast.
Jag har precis ätit Yoghurt och musli till frukost, så jag är rätt asmätt
Jag gillar inte känslan av att vara mätt
Iaf vågen var min vän imorse, Den hade välkomnat 4an in i mitt liv igen, nu är jag på rätt spår,
Hoppas bara att 4an vill vara kvar under helgen.
Tror inte det eftersom att jag vill försöka äta lite mer normalt i helgen.
Men jag ska träna och gå mycket så vi får se.
Inte äta massor av godis och chips
Av någon konstig anledning är jag inte ens sugen på det.
Men det kommer jag säkert bli på grönan imorgon.
Vad ska alla göra ikväll då?
Jag ska inte göra så mycket tror jag, ville ut men då skulle det vara med hon jag ska på grönan med imorgon och då kommer hon vara för bakis för att gå dit XD
Äh de blir väll till att bara ligga hemma och titta på film då :/
Brukar ändå vara rätt trött när jag kommer från jobbet.

Men det känns som att det kommer bli en hets dag idag :( känner det bara på mig, jag vill inte någon som vill peppa mig så att jag känner mig äcklig och låter bli?
Jag vill inte faila nu, nu när jag är på 4an igen, jag vill inte, jag vill stanna här, vill neråt inte uppåt.
Nu måste jag åka till jobbet
Det underbara med jobbet är att där finns iaf ingen mat <3
Har med mig citronvatten och en Vitamin Well.

Stay strong today girls, I know you can. You will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback