Fasta idag då

Godmorgon alla fina!
Idag blir det somsagt fasta, vågen var inte alltför snäll imorse, men det kunde varit värre
Det kunde ha varit godis och chips jag tryckte i mig istället för frukt
Men nu är det som det är.
Har precis druckit lite äppelcidervinäger och cayennepeppar, tagit en coffeintablett(så att jag ska orka idag på jobbet, är helt slut :/) och så har jag tagit en ny bantningstablett med acai som jag har velat testa ett tag så vi får väll se hur det blir.
Man ska egentligen ta två om dagen men jag kommer ta en.
Sen har jag tagit en klunk med youghurt bara för att få igång förbränningen :P
Nu ska jag sticka till jobbet, och jag vet att det är en jobbig dag som väntar där :/
Men det är bara gå dit, man får tänka att fan vad snygg man kommer vara sen, smal och med massor av pengar man kan köpa nya smalkläder för :)
Nu hinner jag inte läsa era bloggar innan jobbet :(
Men det gör jag när jag kommer hem, då har jag något att längta till iaf :)
Ha en underbar dag allihopa!
Puss!

Kommentarer
Postat av: R & S

sv: Vi började med den i början av oktober.. eller ja, rättare sagt 29 september 09 ;) själv?

Okej, nice. Vi fyller år den 6 okt (:

2010-07-08 @ 14:51:17
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback