FAN

Idag är det söndag somsagt
Detta innebär att mina föräldrar tvingar mig att ställa mig på vågen när dom ser på.
Förra Söndagen vägde jag 50,6 med tjocka kläder, frukost plus massor av vatten i magen.
Dom blev ledsna och sa att jag inte får gå ner mer.
Idag vägde jag mig inför dem, med ännu tjockare kläder, ett tungt skärp, yoghurt+musli och typ över en halv liter vatten i magen. Och jag vägde 49,8, alltså 800 gram ner vad dom tror iaf.
Dom blev besvikna och så.
Och jag vill inte göra mina föräldrar besvikna :/
Jag älskar ju mina föräldrar, och det är jobbigt att göra dem ledsna.
Så varför vill jag fortfarande gå ner? :/
Fan, det är så blandade känslor nu.
Vi ska åka iväg och handla nu, jag tänker äta duktigt idag så att dom blir glada.
Vikten får säga va den vill imorgon, ikväll blir det god mat och godis.
Och ni får tycka jag är dum i huvet.
Men jag älskar mina föräldrar och vill att dom ska må bra och vill att dom ska älska mig och slippa vara oroliga.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du gör rätt i att äta.

Du har ju inte precis svårt att gå ned, så vad gör det att du svullar en dag, när du går ned så snabbt ändå?

Plus.. Jag tycker du väger bra som du gör. Det är lätt att tappa kontrollen, försök stå emot och njuta lite av livet ändå. Vad är det annars värt? :)

2010-07-25 @ 10:58:14
Postat av: Anonym

Den som tycker annat än att detta på alla sätt är mycket bra har nog skäl som avundsjuka på ditt beslut, på att du känner så för dina föräldrar och att de verkar toppen.



Få inte bakslag efteråt utan ta dig försiktigt till det bättre, dvs ett regelbundet allsidigt ätande. :o)

2010-07-25 @ 19:01:22
Postat av: nixpro

förlåt. inlägget skulle inte vara anonymt.

bra beslut av dig :o) Kompensera nu inte med att äta mindre

2010-07-25 @ 19:54:53
URL: http://nixpro.bloggplatsen.se
Postat av: ella

hur ska du dölja din viktnedgång i fortsättningen?=)

2010-07-31 @ 18:23:18
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback