Det var himla roligt att träffa vänner igår

Och jag drack ingenting somsagt, hon förstod att det var för att jag var rädd för kalorierna som var i :/
Men det var kul ändå, trots att jag hade monsterklackarna på mig och fick så ont i benen tillslut att jag gick i strumpor hem haha :P
Nu sitter jag uppe ensam och har gjort i typ en timma, vännen ligger fortfarande och sover, och lär göra en stund till haha
Ska och shoppa lite idag tror jag :) och förhoppningsvis blir det ingen mat på stan.
Men mina vänner vet ju om min äs så dom kommer nog tvinga mig.
Har inte ätit frukost än iaf och lär nog heller inte göra det.
Hade bara gått ner 100 gram sen igår :(
FAN
Och imorgon är det Söndag :/ jag vill inte, jag vet det är lätt för er att säga "du är stark, du klarar dig utan, du vill inte äta det, du blir fet osv."
Men jag klarar verkligen inte att inte äta det :O
Jag är tamefan sämst, jag borde skämmas och skylla mig själv när jag är fet sen.
Bara för att jag måste äta godis och chips

Jag har iaf funderat som fan över målvikten, och jag vet inte någonting om den längre är jag rädd :/
Förut ville jag bara ner till 48, men nu är jag 400 gram ifrån det, så nu vill jag ner till mellan 45 och 47.
Tycker vissa dagar att jag är smal, nästan lite spinkig vissa dagar, medans andra dagar väller fettet ut överallt :(
Vill nog inte under 45 iaf, det skulle vara för svårt att hålla, asså med tanke på mamma och pappa.
Och då kommer jag aldrig få flytta om en månad.

Nej nu ska jag gå och se på tv eller något.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Pixan

och som sagt, ju lägre vikt du når, ju sjukare blir du, ju sämre mår du (och nöjd blir man heller aldrig..) å vägen upp, den dan du vill bli frisk, blir oxå längre...



Ta hand om dig, tjejen (L)

2010-07-24 @ 16:52:17
URL: http://pixans.blogg.se/privat
Postat av: nixpro

det Pixan säger är ju 100 procent rätt.

2010-07-25 @ 05:39:44
URL: http://nixpro.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback