Det är jobbigt när man inte får sova

Min enda lediga dag nu sen jobbar jag fram till nästa Fredag.
Vad ska jag göra idag?
Ingenting hade jag tänkt, jag pallar inte, har ingen ork eller lust med någonting.
Jag hatar att jag är vaken redan, jag som ville sova ut ordentligt
Men det går såklart inte när man är så hungrig
Men det börjar bli bättre nu, har ju tagit mig förbi dag 3, bara idag och tre dagar kvar nu.
Great!
Om jag inte slutar tidigare, min vän ska nämligen komma över på "myskväll" och jag kan ju inte svälta henne också XD

Har varit vaken typ en timma och har redan städat, tagit morgonshotten, mätt mig (eftersom att jag inte ska väga mig haha)
och nu hamnade jag här och sitter och läser alla fina bloggar:)
Vad skulle jag ta mig till utan era bloggar?
Jag älskar att läsa dem, för det är ju ni som verkligen förstår hur det är.
Min familj förstår inte, dom vill bara tvinga i mig mat.
Pappa är orolig, mamma med egentligen men hon är så dum, hon håller på att banta och vare gång jag äter någonting så säger hon: ah med det är väll inte så nyttigt.
Det kan vara en banan lixom.
Hon har slutat med det nu iaf, dom är glada när jag äter.
Även om det är chips haha.
Nej nu ska jag ut med hundarna en sväng

<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Min mamma sa också sådär när jag var yngre "det där är inte nyttigt" "inte det där heller" blablabla...



Jag bor i tre olika städer typ :P Min pojkvän bor i Sthlm, så där är jag en hel del. Jag bor i Strängnäs på vardagarna när det är skola i en liten lägenhet och vissa helger bor jag i Enköping. Båda städerna är typ 35-40 min från Sthlm. :P vart bor du? :) kram

2010-07-01 @ 12:39:01
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: R & S

Älskar också att läsa andras äs-bloggar, för de förstår en och peppar osv (:

2010-07-02 @ 00:54:17
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback