Depp, Depp och viktuppgång?

Godmorgon
Sitter här med världens (och då överdriver jag inte) lårkaka på röven, aah den är stenhård och blå.
Efter att jag svimmade igår ett par gånger.
Iaf var på sjukhuset och tog lite prover igen, varför jag hade svimmat var troligen för att jag hade ätit lite mer?
Och kroppen fick typ shock eller nåt så nu måste jag ta det jättelungt när jag har ätit och så.
Fick välja på att ta dropp eller på att äta, jag valde äta.
Så jag åt, som aldrig förr typ :(
Åt tre st lammracks heter de va?
Och en halv kycklingfilé

Sen ville mamma att jag skulle ha godis eller nåt, så åt choklad och lite vanligt godis, plus en kokosboll, plus en typ kaka/glass
Plus lite chips

Fan vilken supermegaångest jag sitter här med nu :(
Men jag åt det för mina föräldrars skull.
Och jag vill tro att det hjälpte lite, för jag fick tillbaka lite färg i ansiktet.

Men håller typ på att svimma helatiden ändå.
Mamma har gömt undan vågen också, får inte väga mig förens Onsdag, hon säger att jag inte kommer se några extra kilon på vågen då, för dom har hunnit försvinna på Onsdag.
Hoppas hon har rätt, jag har panik, vill inte vara över 47 på Onsdag.
Hellst 47 blankt, det är ju målvikten för stunden.

Flyttar ju om en månad lite drygt, om mina föräldrar tillåter dvs.
Då blir målvikten 45. Men inget mindre än det.
Okej, vi säger såhär: 25e Augusti ska jag ligga på 47 eller mindre, inte ett gram mer.
Och 25e September Så är det 45 som gäller.
Sen kanske jag måste lämna er när jag inte ska gå ner mer?


Nu sitter jag och svamlar igen, ska läsa era bloggar sen ska jag lösa lite korsord eller nåt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: oj, det låter inte så bra att gå ner till 45 om du behöver åkta till akuten, tänk om det händer något så är du ensam och ingen kan ta dig till akuten?:O

2010-07-31 @ 08:11:34
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Elin

Kommer du sluta gå ner i vikt om du flyttar till eget? Kramar

2010-07-31 @ 11:33:14
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback