Dagens

In: typ 3 liter citronvatten 0 kcal
1 dl lågkalorikräm 25 kcal

Ut: Abcircle pro (typ som situps)
Armövningar

Jag har typ börjat lite smått med träningen igen, var ju tokig förut och tränade minst två timmar om dagen, sen lade jag ner allt och orkade bara inte.
Nu har jag börjat med lite hemmaträning igen och det känns faktiskt bra :)
Kommer nog ta ett tag innan jag är tillbaka på gymmet dock :/ orkar inte efter jobbet, (gymmet ligger typ 5 mil bort så det är inte så nära)

Men imorgon på morgonen innan jobbet ska jag typ försöka komma ut på en joggingrunda, jag lovar inget men ska försöka :)
Fast just nu mår jag as illa så om det är kvar imorgon bitti är det inte lika troligt att jag kommer ut.

Snart är det generation fett på tv, kul att se på tjockisar mohaha .__.

Kommentarer
Postat av: Elsa

hon som tränar med tv-shop produkter? :P funkar de så bra som de säger?

2010-07-20 @ 15:02:11
URL: http://yourdownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback