Dagen idag

Dagens in so far:

Frukost: 1 dl yoghurt med 20 gram musli och 1 tsk russin 
Lunch: kanske 100 gram choklad, några andra godisbitar och lite cashewnötter, lätt bästa lunchen denna vecka (Y)
Middag: En halv lammkorv, som faktiskt var god, och bara 160 kcal per korv! :D och sen lite aioli och ketchup till de, och en liten del av ett nötkötts spett

Är så himla jävla proppmätt nu och har ganska mycket choklad och chips men är fan för mätt.
Men vill inte ha det kvar i veckan för då blir jag bara suktad och depp .__.
Söndagar är enda faildagen och detta håller jag faktiskt STENhårt!
Jag failar inte nån annan dag än söndagar, det är sant haha.
Så därför känns det liite surt nu när jag är för mätt i magen för att äta godiset, så de lär ju bli till att ge bort allt eller be mamma gömma det till nästa söndag :)

En liten annan rolig sak hände idag, eller rolig och rolig men mamma tyckte det var en bra sak varjefall, jag blev sugen att äta pasta, vågar ju inte äta pasta alls nuförtiden, inte ens fullkorn, men jag ska kanske äta lite pasta nån dag, eller då får de ju bli fail Söndagen nästa vecka såfall, inget onyttigt i veckan :)
Ska nog äta det med vegoköttbullar då :)
Haha sorligt att man ligger här och planerar vad man ska äta om en vecka haha :P

Imorgon ska jag inte väga mig, vet ju att jag har gått upp då, men det är ju bara allt som ligger kvar i magen så känns bättre att inte väga sig då eftersom att det har försvunnit till Tisdagen sen ändå :P
På Fredag vill jag väga något med 47, hoppas jag klarar det, I Fredags skulle jag väga nåt med 48 och det klarade jag :) Så wish me luck.
Sen kanske jag slutar där.
Jag berättade ju om mamma och pappa och jag gör nog nästan allt för dem, hoppas jag är stark nog att sluta vara sjuk också.
Men på Onsdag får jag hjälp, allt blir bra då, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback