Är ju somsagt hemma idag

Har typ inte sovit på hela natten, haft megaångest inför mötet
Vill fan inte ha hjälp att gå upp i vikt men jag vill ha hjälp att må bra, men det kommer jag inte få. Dom kommer bara vilja göda mig och sen tro att allt är bra
Men det är ju det dom inte förstår, inte mamma och pappa heller, det blir inte bättre av att dom tvingar mig att äta.
Dom förstår inte vilken ångest som kommer med maten, man blir inte frisk bara sådär och kan äta utan ångest.
Jag får fan ångest av ett vanligt äpple lixom
Och dom tror att jag ska äta bröd och sånt?

Jag har iaf ätit frukost idag
1 dl yoghurt med musli och lite russin och kanel.
Jag vägde upp muslin, det står ju att en portion är 30 gram, men 30 gram är mycket :O Jag äter kanske 10 så jag har helatiden trott att jag ätit mer kalorier så är lite glad att det inte var så nu :)
Är ensam hemma typ halva dagen, och det är det jobbigaste jag vet.
Får sån ångest när jag är ensam och inte har något att göra :/
Men jag klarade ju att äta frukost själv nu iaf, sen är det bara middag kvar, eftersom att mamma inte är hemma och kan se mig äta lunch.
Imorse visade vågen ca: 7 hg mindre än igår morse så det är bra.
Vill ligga under 50 snart igen, det var typ 1 månad sen.
Måste ner ett par kilo innan mötet
Nu ska jag läsa alla era bloggar och sen ska jag kolla lite inspelningar jag har på tvn :)

Och ikväll är det Supersize vs Superskinny :)
Om jag får se det för mamma .__.

Kommentarer
Postat av: Anotherana

När är mötet? Hoppas det går bra.

2010-07-13 @ 19:24:33
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback