47

På min födelsedag ska jag väga 47
Sen vill jag inte ner mer
Tror jag
Jag vill bara bli frisk
Men 47 är någorlunda friskt
Det är bara typ 3 kilo dit
Och till min födelsedag är det lite över en månad
Mindre än ett kilo i veckan
Det klarar jag lätt
47 är mitt nummer, jag ska sluta jämföra mig med andra med betydligt lägre siffror
Jag har väll en egen vilja?
Jag ska klara mig ur detta, men det kanske blir lättare när jag når 47?
Nej nu svamlar jag
Jag vet att det är svårare än så att bli frisk tyvärr....

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Åh jag önskar att jag hade kunnat vara nöjd vid 47 :/ fast jag tror inte att det blir lättare, det blir det aldrig. Vid 47 kommer du nog känna att du ser likadan ut så du sätter upp ett nytt mål, och så blir det samma sak där. Så är det för mig iallafall.

2010-07-19 @ 17:06:07
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Pixan

Hoppas du någon dag inser vad du håller på med, är redo att släppa taget och då sträva mot ett friskt liv!!! Att man inte blir lyckligare eller ens nöjd när man när sin nästa målvikt måste man själv uppleva och de tre kilona du vill gå ner kommer bara göra dig sjukare, göra anas grepp om dig ännu starkare!



Logiken att gå ner i vikt och bli smal existerar tyvärr inte, ta hand om dig istället, Life's too short för obsessions.. kramar

2010-07-19 @ 17:54:51
URL: http://pixans.blogg.se/privat
Postat av: Anotherana

Sv: oj, gick du ner från 81 kilo? :O hur lång tid tog det? Grymt bra jobbat iallafall!

2010-07-19 @ 19:40:49
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback