07.28

Har legat med ångest hela natten, från Söndagen då såklart, och imorgon är det redan Onsdag och då är det två dagar till Fredag då jag ska ligga på 47 någonting, det är lite över 1 kilo dit kan man säga nu.
Och det suger.
För på Fredag är det marknad typ, och jag ska gå med mamma, = hon kommer vilja gå ut och äta.
Och på Lördag är det grönan med mamma = grillbuffén igen, och Söndag, jaa det är ju söndag och ni vet ju vad det innebär.
Hur fet kommer jag bli i helgen egentligen?
Bäst för mig att vågen stannar på 47 blankt på Söndag morgon så att jag har marginal.
Haha stört, jag pratar om Söndag redan och det är Tisdag idag .__.
Men imorgon är det onsdag, och jag ska till läkaren.
Pappa ska komma med, det blir bra.

Har inte ätit nån frukost idag, har så ont i magen, lunch blir det inte heller och middagen kommer jag väll inte slippa undan.
Det är supersize vs superskinny ikväll, älskar det programmet men hatar att se det tillsammans med mamma och pappa.

Jaja, jag ska muntra upp mig lite nu med några fina bloggar såhär innan jobbet, Tisdagar är värst så idag blir jag senare hem.

Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Man får försöka ta en dag i taget,har ångest som fan för helgen med, men nu är det ny vecka och nya tag!Imorgon vågen..usch. Förstår hur du känner för när man sätter upp en vikt man ska väga en viss dag och inte når den känner man sig ganska värdelös. Det programmet är så nice :D

ha en superdag!

2010-07-27 @ 08:46:02
URL: http://anewmerightnow.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du kanske skriver en "proana-blogg", men jag tycker ändå att du skiljer dig från andra proana-bloggare. Du verkar vara klok (säger inte att dem andra är puckade...) och du verkar vara lite förvirrad över vad du egentligen vill? För visst vill du vara frisk (och smal)? Tycker du inte det skulle vara lättare att äta normalt och nyttigt, för att se vad din kropp vill väga? Prova äta typ 1200 kcal/dag (det är egentligen inte mycket alls).



Kram, vill det ska gå bra för dig! :)

2010-07-27 @ 11:58:55
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback