Trött som fan

Vill.Inte.Gå.Till.Jobbet
Men det måste jag.
Jobbigaste dagen på hela veckan, japp.
Men skönt att slippa mat, måste tänka så
Drack en halv klunk nyponsoppa imorse, typ 3 kcal.
Blir mindre och mindre, men jag blir bara större och större, logiskt?

Ont i magen har jag också.
Och idag är det Tisdag
Superzise vs Superskinny veckans höjdpunkt :)

Mamma pratade med hon som vi ska på middag hos på Lördag.
Hon var gullig, hon frågade mamma om hon skulle göra egen mat till mig utan grädde och så.
Mamma svarade att det fungerar nog inte riktigt så.

Tycker synd om dom, jag skulle vilja äta men jag har en spärr i huvet som säger nej ät inte, det är inte Söndag, du får inte.
Vill inte ha det såhär mer.

Nu ska jag jobba
TTYL

Kommentarer
Postat av: tatiana

hur har du gjort för att gå ner från 81 kg?

och hur lång tid tog det?



kram

2010-08-10 @ 09:59:59
Postat av: Mimmi

Kommentaren ovan: Hon äter ju ingenting... Klart hon går ner. =/



Sv: Tack ♥, det värmer.



Önskar jag kunde avskräcka dig med alla komplikationer som sådant beteende får (3 kcal, en halv klunk..), men jag antar att det inte hjälper. Hoppas du tar till dig hjälp snart.

2010-08-10 @ 11:04:07
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: M

okej det var inte bra, jag mår också rätt dåligt menmen är väl van. vad jobbigt, de där med att du inte kan träna, träna är det enda som får mig att vara lycklig.

Desamma och ja, vi förtjänar bättre<3

2010-08-10 @ 11:43:32
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är Theralen, inget jag rekommenderar, du bilr beroede på en vecka. och du måste tugga mer och mer för varje vecka i princip.



Det är kontrollen som är farlig, det är då man förlorar sig till ät och tappar bort sig själv för allt som finns är ÄS och hans/hennes vilja och lag. Jag vet att du kan klara det, kämpa för varje måltid, kämpa för att säga emot ÄS vad han än säger, för allt han säger är fel. De har alltid, alltid fel, glöm inte det.

Kramar

2010-08-10 @ 13:08:32
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback