Mått så jävla dåligt hela dagen

Pågrund av vikten imorse
Det dödade verkligen mig
Jag som verkligen trodde jag skulle gått ner
Men nej jag är dömd till att vara såhär fet alltid.
Jag som lovat att äta lite parmaskinka och några oliver ikväll till middag
Såg verkligen fram emot det faktiskt
Men nu blir det inte så
Lite spenatsoppa ska jag äta, cplite!
Sen ska jag väga mig på Lördag, klarar inte att göra det imorgon.
På Lördag får det bli, då måste jag fan väga under 47!
Och nästa Fredag då ska jag inte väga ett gram mer än 46! Hur det nu ska gå till .__.
För det är ju en Söndag emellan, men jag vill inte ha nåt jävla godis, ändå äter jag det.
Tröstäter jag för att jag är fet och inte har några vänner att umgås med och känner att jag likabra kan förbli fet?
Ja.
Jag har en vän som lovade att höra av sig när hon var ledig vecka 31, det är väll vecka 31 nu?
Och imorgon är det Fredag, då är det bara 3 dagar kvar av vecka 31.
Så himla kul med svek, när man behöver vänner som bäst då finns dom inte där.
Och jag har smsat och mailat och ringt denhär personen hela sommaren.
Hon vill väll helt enkelt inte umgås med sjuka jag.

Jag får umgås med mig själv och vågen istället.
Sitta hemma och vara yr och gå till jobbet, jobba, komma hem, blogga lite, sen sova och så får det rulla på.
Jag är tydligen inte värd vänner.
Är inte värd någonting längre.
Är inte värd att ha en egen lägenhet
Inte värd att komma in på skolan
Jag är inte värd att stoppa i mig en smula
Jag ska slå dom med häpnad, ska bli så liten att dom iaf har något att säga till mig.
Nu ska jag dö lite grann
Tack alla underbara ni som läser min blogg och kommenterar, vet inte vad jag skulle göra utan er, helt ärligt <3


Kommentarer
Postat av: Nellie

Det är precis som mig ... ;(

2010-08-05 @ 19:45:16
URL: http://monelia.blogg.se/
Postat av: stina

Du är så smal, även om det inte känns så. Du kan gå upp två kg och ändå ligga på det som jag kommmit ner på som allra, allra lägst :(

2010-08-05 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback