Fryser som en gnu

Har jobbat fram tills nu
Fryser som bara den, Usch
Glömde helt bort igår, Igår var det exakt ett år sedan jag startade min bantning, och nu sitter jag här ett helt år senare och känner mig fetare? Fast att jag väger 34 kilo mindre än för ett år sedan?
Och hur går detta till?
Hej anorexia! jag känner mig fetast i världen, ångest, mat, vågen, planering, räkna kalorier, spy litegrann, hetsa, träna osv.
Mår man bättre? :)
Njaae, mådde nog bättre fet, men är nog hellre smal
Eller jag vet inte.

Orkar inte fundera mycket mer över den saken just nu varjefall :P
Jag har precis tränat lite, kanske 100 kcal bort iaf.
Det får duga för idag, är så jävla trött.
Och vad jag ätit idag är:
Frukost: 1 klunk nyponsoppa=5 kcal
Och middag kommer bli samma som igår, linssoppa 1 dl= 50 kcal
Så 55 kcal in och 100 ut så det blir minus idag igen.


Imorgon är det Torsdag och då är det dax för mig att möta vågen igen.
Visar den mer än förra Fredagen (senast jag vägde mig)
Då lovar jag er att jag kommer att, jag vet inte vad jag ska lova
Men nåt straff ska det bli, jag är äcklig ju så straff måste det bli.
Men har jag gått ner ska jag tacka gud.
Jag vet verkligen inte om jag gått ner eller upp :/ Det är jobbigt att inte veta.
I Fredags vägde jag varjefall 47,2, men sen gödde mamma mig hela jävla helgen
Så vet somsagt inte vad jag väger.
Hoppas på 46,x men det är nog att hoppas på för mycket.

Ska be en bön ikväll, käre gode gud gör mig smal! AMEN.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ÄS som hatar, inte du. Och om man väger 47 är man smal. Om man inte är 1.45 lång vill säga.

2010-08-04 @ 16:40:35
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är just det. Tänk om man kunde se det dom ser. Bara för att bevisa för ÄS att de visst tänker att man är fet. Eller att de är så korkade att de ser den smala människa jag vill vara. Vet inte vilket som är värst egentligen.. Hm ja, bra fråga. Försöker. Detsamma. Kram

2010-08-04 @ 18:15:18
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback