Baaajs!

Min kropp verkar ha ställt in sig :/!
Jag kommer fan inte ifrån den jävla 47an!
FAN!
Eller jag är på 46,9 nu men det duger fan inte, jag har ätit skitlite i 4a dagar, och går ner 300 gram?
Vadfanärdethär?
Min friska sida säger mig att jag ska slänga vågen, börja äta lite mer och träna och sen väga mig om ett par veckor, och då kommer jag ha gått ner.
Men min sjuka sida måste ha kontroll, den klarar inte en viktuppgång.
Det gör inte jag heller :/
Vill ju ner!
Nu kommer jag inte kunna äta "vanlig mat" i helgen heller .__.
Trots att pappa tycker att han och jag ska gå på restaurang i helgen :(
Men jag vill ju se 46 på vågen.
Om jag kör på med bara soppor nu tills Söndag, skippar att äta borta, då kanske, kanske jag kan få se 46 blankt, men jag har slutat hoppas nu.
Det kommer ändå inte bli så...
Fan jag vill bli liten nu
Orkar inte vänta längre, Jag hatar att det är Söndag snart.
Jag vill så gärna stå emot och inte äta skit på Söndag heller, men det kommer jag ALDRIG klara.
Men om jag skulle kunna göra det, då skulle jag kunna vara nere på 45 om en vecka.
Men jag är svag så...

Kommentarer
Postat av: Skywalker: ätstörningen & livet

hjärta till dig.



hur lång är du till din låga vikt?

2010-08-25 @ 10:48:57
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback